ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
ارزش آفرینی در کسب و کار
در هر کسب و کاری ، مدیری که دارای توانایی ارزش آفرینی بالاتری باشد ، موفقیت بیشتری نیز در زمینه فعالیت سازمانی ، آن کسی که موفقیت بیشتری را کسب کند ، قطعا مهارت های ارزش آفرینی باشد.
در هر کسب و کاری که مشتریان آن ، مهم ترین وجه کسب کار را تشکیل میدهند ، مدیران آنها مشتری را محور تمام فعالیت ها و فرایند های خود قرار
داده و رویکردی مشتری محور دارند ،
امروزه ، در اقتصاد کشور ما،
ارزش آفرینی حلقه مفقوده زنجیره اکثر کسب و کارها است ،
قطعا مدیران فعال که مفهوم ارزش و شیوه های خلق ارزش را بفهمند و بدانند و بکوشند آن را در محیط خود به کار بگیرند.
ارزش و ارزش آفرینی ، معمولاً به عنوان بخش کوچکی از درس بازاریابی و همینطور سرفصلی از درس برند سازی مورد بحث قرار میگیرند.
چون توجه به ارزش و ارزش آفرینی، از خروجیهای نگرش سیستمی است و طبیعتاً با درک مفهوم نگرش سیستمی، درک مفاهیم ارزش آفرینی سادهتر خواهد بود
آنچه که یک کسب و کار اقتصادی را سود ده یا حتی یک سازمان غیرانتفاعی را ماندگار میکند، ارزش آفرینی است.
ارزش آفرینی به معنای افزودن چیزی به جهان که قبل از ما وجود نداشته است و موجب تسهیل زندگی و کسب و کار برای دیگران میشود.
حال ، باید برای موفقیت در این عرصه ، باید ارزشهایی ایجاد کنیم که مفید، اثربخش، ماندگار و اقتصادی و سودده باشند.